İlk izlenimler, fikirlere yön verir

Bireysel itibar yönetimi, dijital platformlarda kişisel kimliğinizi şekillendirme ve koruma sürecidir. Bu süreç, itibar analizi, onarım ve sürekli izleme adımlarından oluşur. Dijital izleniminizi en iyi şekilde konumlandırmak için stratejik adımlar ile oluşturulan itibar yönetimi haritası, güvenilirlik, profesyonellik ve saygınlık kazandırır. Ayrıca, olumsuz yorumlar veya yanlış anlaşılmaların etkilerini minimuma indirir ve tamamen ortadan kaldırmak amaçlanır.

Bireysel Online itibar yönetimi
Dijital dünyada

Sizin için neler yapabiliriz?

Sizler için sunduğumuz çözümler ve güçlü teknik altyapımızla, dijital kimliğinizi en iyi şekilde yansıtmak için olumsuz içerikleri ortadan kaldırır ve etkilerini en aza indiririz. Olumlu içeriklerinizle ön plana çıkmanızı sağlar, dijital kimliğinizi güçlendiririz. Sürekli izleme ve takip adımlarımızla dijital olumsuz içeriklere karşı etkin bir koruma kalkanı oluştururuz.

İtibar Yönetim Planı

Bireyin dijital varlığını güçlendirir, profesyonel imajını pekiştirir ve çevrimiçi görünürlüğünü artırır. Olumsuz içerikleri kontrol altına alır, olumlu içerikleri çoğaltırız.

İtibar Analizi İtibar Analizi
İtibar analizi çözüm odaklı etkili stratejiler geliştirilir.
İtibar Analizi Sürecini Keşfet!
İtibar Onarımı İtibar Onarımı
İtibar sorunu içerikler kalıcı olarak ortadan kaldırılır.
İtibar Onarımı Sürecini Keşfet!
İtibar Kontrolü İtibar Kontrolü
Kontrol altına alınarak potansiyel risklerden korunur.
İtibar Kontrolü Sürecini Keşfet!

İtibarı korumak ve güçlendirmek için
Kişiye Özel bir plan oluşturulur.

  • Basın
  • Analiz
  • Hedefleme
  • Özelleştirme
  • Dijital Yaratıcılık
  • Etkileşim odaklı içerik
  • Profesyonel Sosyal Medya Takibi
Planı İncele
Tüm bu unsurların uyumlu bir şekilde bir araya gelmesi ve profesyonel şekilde yönetilmesi,
olumlu bir itibar planı oluşturur. Bu plan, itibarınızın en iyi hale dönüşmesi için tasarlanmıştır.

Online İtibar Kriz Yönetimi

Online İtibar Kriz Yönetimi

Kriz anları, şirketler için kritik dönemlerdir; ciddi bir kriz hızla yayılarak şirketinizin itibarını ciddi şekilde zedeleyebilir. Olumsuz içerikler sosyal medya aracılığıyla geniş kitlelere ulaşarak markanızı risk altına sokar. Etkin ve hızlı aksiyon alınmadığında, itibar kaybı geri dönüşü zor sonuçlara yol açabilir. Kriz Yönetimi

İtibar Yönetiminde Algının Etkisi

Algı Yönetim

Araçları

  • 01Sosyal Medya
  • 02Dijital İçerik ve SEO
  • 03Web Siteleri ve Bloglar
  • 04İtibar Yönetim Yazılımları
  • 05Sosyal Medya İzleme Araçları
Algı Yönetimi

?

Neden Bir Algı Yönetimine İhtiyacım Var?

Algı Yönetimi Nedir?

“Dijital ortamda yürütülen bir algı süreci, hedef kitleyle etkili ve direkt etkileşim kurmayı amaçlar.”

Algı Yönetimi, itibar yönetiminin temel bir parçasıdır; çevrimiçi ortamda oluşan algı, bir markanın ya da bireyin genel itibarını doğrudan etkiler. Uzmanlarımız, etkili algı yönetimi için hedefleri belirleyip, hedef kitlenin ihtiyaçlarına yönelik içerikler oluşturarak, sosyal medya platformları ve arama motorları gibi dijital alanlarda doğru stratejilerle içerik dağılımını optimize etmeyi içerir.

Bireysel İtibar Yönetimi ile ilgili SIK SORULAN SORULAR

Bireysel itibar yönetimi, bir kişinin dijital ve sosyal imajını koruyup güçlendirmek için yapılan stratejik çalışmalardır. Bu süreç, olumsuz içeriklerin kaldırılması ve kişiye özel itibar oluşturulmasını içerir.

Bireysel itibar yönetimi, kişilerin profesyonel ve sosyal hayatta güven ve saygınlık kazanmasını sağlar. Olumsuz içeriklerin etkisini azaltarak, fırsatları artırır ve itibarlarını korur.

Bireysel itibar yönetimi, özellikle profesyoneller, girişimciler, ünlüler, kamuya mal olmuş kişiler ve çevrimiçi etkinlikleri yüksek olan bireylere yapılır.

Bireysel itibar yönetimi, dijitalde olumsuz içeriklerin kaldırılması ve olumlu imajın güçlendirilmesiyle yapılır. Bu süreç, dijital izlerin düzenlenmesi ve iyi bir profil oluşturulmasını içerir.

Gizlilik sözleşmesi gereği, hizmet sonrası “ Özel Danışmanlık” faturası kesilir.

Hayır, yapılmıyor. Çözümlerimiz sadece uzman ekibimiz ve teknik yazılımın gücüyle çözüme ulaştırılıyor.

Sorunuzun cevabına ulaşamıyorsanız;

Bize Ulaşın