Tüm Dijital Platformlarda Fark Yaratın!

Kurumsal itibar yönetimi, dijital platformlarda şirket kimliğinizi şekillendirme ve koruma sürecidir. Bu süreç, itibar analizi, onarım ve sürekli izleme adımlarından oluşur. Dijital varlığınızı en iyi şekilde konumlandırmak için stratejik adımlar ile oluşturulan itibar yönetimi haritası, güvenilirlik, profesyonellik ve saygınlık kazandırır. Ayrıca, olumsuz yorumlar veya yanlış anlaşılmaların etkilerini minimuma indirir ve tamamen ortadan kaldırmayı hedefler.

Kurumsal itibar ile marka konumu güçlendirme
Marka Konumunuzu

Güçlendirmek İçin Neler Yapabiliriz?

Sunduğumuz çözümler ve güçlü altyapımızla, markanızın dijital kimliğini en iyi şekilde yansıtarak olumsuz içerikleri ortadan kaldırır ve etkilerini en aza indiririz. Olumlu içeriklerle markanızı öne çıkarır, dijital kimliğinizi güçlendiririz. Sürekli izleme, analiz ve stratejik müdahalelerle olumsuz içeriklere karşı etkin koruma sağlarız.

Dijital güç olmadan pazarlama stratejileri verimli olmayabilir. Bu iki alanın uyumlu şekilde çalışması, markanızın başarısını ve sürdürülebilirliğini destekler.

İtibar Yönetim Planı

İtibar yönetim planı, markanızın dijital varlığını güçlendirir, dijital kimliğini optimize eder ve çevrimiçi platformlarda görünürlüğünü artırır.

İtibar Analizi İtibar Analizi
İtibar analizi çözüm odaklı etkili stratejiler geliştirilir.
İtibar Analizi Sürecini Keşfet!
İtibar Onarımı İtibar Onarımı
İtibar sorunu içerikler kalıcı olarak ortadan kaldırılır.
İtibar Onarımı Sürecini Keşfet!
İtibar Kontrolü İtibar Kontrolü
Kontrol altına alınarak potansiyel risklerden korunur.
İtibar Kontrolü Sürecini Keşfet!

İtibarı korumak ve güçlendirmek için
Markaya özel bir plan oluşturulur.

  • Basın
  • Analiz
  • Hedefleme
  • Özelleştirme
  • Dijital Yaratıcılık
  • Etkileşim odaklı içerik
  • Profesyonel Sosyal Medya Takibi
Planı İncele
Tüm bu unsurların uyumlu bir şekilde bir araya gelmesi ve profesyonel şekilde yönetilmesi,
olumlu bir itibar planı oluşturur. Bu plan, İtibarınızın en iyi hale dönüşmesi için tasarlanmıştır.

Online İtibar Kriz Yönetimi

Kurumsal itibar kriz yönetimi

Kriz anları, şirketler için kritik dönemlerdir; ciddi bir kriz hızla yayılarak şirketinizin itibarını ciddi şekilde zedeleyebilir. Olumsuz içerikler sosyal medya aracılığıyla geniş kitlelere ulaşarak markanızı risk altına sokar. Etkin ve hızlı aksiyon alınmadığında, itibar kaybı geri dönüşü zor sonuçlara yol açabilir. Kriz Yönetimi

İtibar Yönetiminde Algının Etkisi

Algı Yönetim

Araçları

  • 01Sosyal Medya
  • 02Dijital İçerik ve SEO
  • 03Web Siteleri ve Bloglar
  • 04İtibar Yönetim Yazılımları
  • 05Sosyal Medya İzleme Araçları
Algı Yönetimi

?

Neden Bir Algı Yönetimine İhtiyacım Var?

Algı Yönetimi Nedir?

“Dijital ortamda yürütülen bir algı süreci, hedef kitleyle etkili ve direkt etkileşim kurmayı amaçlar.”

Algı yönetimi, itibar yönetiminin önemli bir bileşenidir ve çevrimiçi platformlarda oluşan algı, bir markanın genel itibarını doğrudan etkiler. Uzman ekibimiz, algı yönetimini stratejik bir şekilde ele alarak, hedef kitlenin ihtiyaçlarına yönelik içerikler geliştirir ve dijital mecralarda (sosyal medya, arama motorları vb.) doğru içerik dağılımı ile marka algısını optimize eder.

Kurumsal İtibar Yönetimi ile ilgili SIK SORULAN SORULAR

Kurumsal itibar yönetimi, şirketin çevrimiçi profilini izleyip iyileştirme sürecidir. Dijital platformlarda şirketin algısını olumlu yönde yürütülmesi hedeflenmektedir.

İyi yönetilen itibar, marka güvenini ve müşteri güvenini artırır, satışları yükseltir ve şirketin pazar payını ve algısını büyütür.

Online itibar araçları ile izleme, hızlı geri bildirim verme ve olumsuz algıyı düzeltme stratejileri kullanılır.

Online itibar kapsamında sunduğumuz çözümlerimiz şirketlerin güvenliliği ve gizliliği doğrultusunda şekillenir. Gizlilik sözleşmesiyle müşterilerimizin gizlilikleri korunur.

Güçlü bir itibar, müşteri sadakati sağlar, bu da finansal başarıyı artırır.

Online itibarın iyileştirilmesi ve güçlendirilmesi, itibar analizi sonrası gerekli stratejilerle yapılır. Bu süreçte, en etkili geri dönüşlerin alınması beklenir.

Sorunuzun cevabına ulaşamıyorsanız;

Bize Ulaşın